Cumulus SW

Otázky, doporučení a řešení problémů týkajících se programového vybavení meteostanic (software / firmware)

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Stanley_51
Příspěvky: 14
Registrován: 11 led 2009, 18:53
Bydliště: Tachov 520 m.n.m.

Topcom 265

Příspěvek od Stanley_51 »

Ahoj, jsem tady nový a mám malý problém. Mám meteostanici Topcom 265 NE a rád bych stahoval data na net. SW dodávaný ke stanici není na nic, proto jsem si stáhl program Cumulus http://sandaysoft.com/downloads. Bohužel to nějak nemaká. Ukazuje správně vnitřní teplotu a vlhkost, ale vnější data jsou nesmyslná.
Nemáte s tímto programem někdo zkušenost? Jsem bohužel ryzí amatér (i co se týká počítačů ).Díky za každou odpověď.
casesik
Příspěvky: 78
Registrován: 17 led 2009, 14:31
Kontaktovat uživatele:

cumulus

Příspěvek od casesik »

Zdarec, pouzivam program cumulus a neni s nim zadny problem, to co ukazuje stanice ukazuje i program. Na to ze je tento soft zdarma je perfektni a stale se vyviji. Skoda ze u nas neni nijak moc rozsireny.
Stanley_51 píše:Ahoj, jsem tady nový a mám malý problém. Mám meteostanici Topcom 265 NE a rád bych stahoval data na net. SW dodávaný ke stanici není na nic, proto jsem si stáhl program Cumulus http://sandaysoft.com/downloads. Bohužel to nějak nemaká. Ukazuje správně vnitřní teplotu a vlhkost, ale vnější data jsou nesmyslná.
Nemáte s tímto programem někdo zkušenost? Jsem bohužel ryzí amatér (i co se týká počítačů ).Díky za každou odpověď.
Meteostanice Rotava - Davis Vantage Vue
Bobr
Příspěvky: 203
Registrován: 01 led 2006, 01:43
Meteostanice: NETKOM 265 NE
Bydliště: Velký Beranov, 545 m.n.m.
Kontaktovat uživatele:

Cumulus SW

Příspěvek od Bobr »

aby se to nemíchalo všechno dohromady tak jsem něco málo o cumulosovi našel tady : http://sites.google.com/site/ok1bmx/rad ... ice-w-8681.

takže do notesu nainstaluju cumuluse a budu experimentovat :-)
Uživatelský avatar
fractal
Příspěvky: 2399
Registrován: 05 led 2007, 08:33
Meteostanice: DAVIS Vantage VUE