Data s meteostanice na WEB

Otázky, doporučení a řešení problémů týkajících se programového vybavení meteostanic (software / firmware)

Moderátor: Moderátoři

Petr HA

Data s meteostanice na WEB

Příspěvek od Petr HA »

Rád bych získal informace o tom zda je možné údaje získane z metostanice např WS 3600 dostat on-line na webové stránky. Popřípadě zda máte zkušenosti s používáním SW k meteostanicím v síťové verzi.

Děkuji
jirkapocatky
Příspěvky: 257
Registrován: 26 čer 2005, 07:48
Meteostanice: Davis VP2+
Bydliště: Počátky-Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Data s meteostanice na WEB

Příspěvek od jirkapocatky »

Petr HA píše:Rád bych získal informace o tom zda je možné údaje získane z metostanice např WS 3600 dostat on-line na webové stránky. Popřípadě zda máte zkušenosti s používáním SW k meteostanicím v síťové verzi.

Děkuji
Ahoj,nejsem téměř vůbec odborník přes tuto problematiku,ale co vím,pomocí softu přiloženému na CD ke stanici,který se jmenuje Heavy Weather Publisher,lze odesílat buď pomocí mailu nebo přes FTP protokol na určený server vybraná data včetně obrázku či fotografie se symboly aktuálního počasí.Nevím přesně co je to síťová verze,ale pokud ti jde jen o předběžnou informaci před nákupem stanice,myslím že by neměl být problém. Jirka
614 m.n.m. stanice VP2+, WS2300,soft WD 24/7 non-stop Obrázek
Skype jméno " jirkapocatky1"
supercela
Příspěvky: 111
Registrován: 29 kvě 2005, 14:03
Meteostanice: Watson W - 8681
Bydliště: Habartov,okr. Sokolov, 525 m.n.m.
Kontaktovat uživatele:

prosba

Příspěvek od supercela »

Prosím prosím,pomožte mi někdo dostat data z HW publisher na můj web.
Už se stím trápím týden ale bez výsledku. Vytvořil jsem si stránku ale data se neobjeví. Nedaří se mi je stáhnout přes ftp. Děkuji.

http://home.tiscali.cz/supercela/meteos ... artov.html
jirkapocatky
Příspěvky: 257
Registrován: 26 čer 2005, 07:48
Meteostanice: Davis VP2+
Bydliště: Počátky-Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: prosba

Příspěvek od jirkapocatky »