WS 2800

Vše o provozování elektronických amatérských meteostanic.

Moderátor: Moderátoři

zdeněk
Příspěvky: 16
Registrován: 26 pro 2012, 22:22
Meteostanice: WS 2800

WS 2800

Příspěvek od zdeněk »

Dobrý den mám tuhle meteostanici (WS 2800 http://www.meteoshop.cz/images/ws2800.jpg) a našel jsem tento web. chci se zeptat je možnost nějakým způsobem posílat data z meteostanice na internet a to i za předpokladu kdy je PC vypnuté?

v tomto směru jsem amatér tak bych potřeboval poradit jak nato pokud je to možné a co všechno to obnáší.
Uživatelský avatar
Tomáš Prouza
AMS
Příspěvky: 2349
Registrován: 22 kvě 2005, 17:45
Meteostanice: Davis Vantage Pro 2
Bydliště: Velké Svatoňovice, okr. Trutnov, 370 m n.m.
Kontaktovat uživatele:

Re: WS 2800

Příspěvek od Tomáš Prouza »

Takové možnosti mají jenom meteostanice, jejíchž HW i SW umožňuje přímé připojení do sítě, obvykle přes router. Tato stanice mezi ně bohužel nepatří. Řešením je buď mít PC neustále zapnuté nebo si pořídit "miniserver", který bude připojení zprostředkovávat místo PC.
Online data z Velkých Svatoňovic
Chcete se bavit o počasí online? Připojte se na Discord server AMS - pozvánka https://discord.gg/GrG6vdezug
zdeněk
Příspěvky: 16
Registrován: 26 pro 2012, 22:22
Meteostanice: WS 2800

Re: WS 2800

Příspěvek od zdeněk »

Děkuji za odpověď. Takže pokud to správně chápu přes router u téhle stanice to není možné.

Za použití raspberry http://mini-pc.cz/raspberry-pi-p3#.UNwpFay96Mg by to možné bylo?
kammik1
Příspěvky: 11
Registrován: 04 úno 2012, 15:00

Re: WS 2800

Příspěvek od kammik1 »